بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

یکی دیگر از خدمات نگهداری وب سایت خدمات پشتیانی تلفنی است. این خدمات جهت برقراری ارتباط موثر دارنده وب سایت و به طور مشخص نماینده خریدار با پشتیبان فنی سایت می باشد.

سازمان ها کار بروزآوری محتوای وب سایت را به یکی از دو روش درون سازمانی و یا برون سپاری انجام می دهند. در مواردی که بروزآوری محتوا به روش درون سازمانی انجام می گیرد؛ یک شخص در سازمان انجام این امر را برعهده دارد. در خصوص مزایا و معایب هر یک از این دو روش در بخش دیگری از همین سری مقالات و تحت عنوان بروزآوری محتوای سایت به تفصیل صحبت شده است.

تیم فراکارانت ویدئوهای آموزشی متعددی در خصوص نحوه بروزآوری محتوا و کار با پنل وب سایت در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. علاوه بر این پس از پایان مرحله طراحی سایت و هنگام تحویل آن در جلسات آموزشی، نحوه کار با پنل وب سایت و قرار دادن محتوا به طور کامل به فرد نماینده دارنده سایت آموزش داده می شود.

عملکردها و امکانات بخش های مختلف سایت گاهی به قدری متنوع است و در دفعات نسبتا کم تری مورد استفاده قرار می گیرد که به حافظه سپردن نحوه کار با تک تک آن ها برای مدت زمان طولانی کار دشواری ست. از این رو اغلب مشتریان طراحی سایت جهت اطمینان خاطر خود متقاضی دریافت پشتیبانی تلفنی از مجموعه خدمات نگهداری وب سایتمی باشند.

 

بسیار مشاهده شده که فرد نماینده در جلسات آموزشی به خوبی با پنل سایت آشنا شده و در کار عملی با آن نیز مشکلی ندارد اما در ادامه با بوجود آمدن یک وقفه کوتاه، هنگام درج محتوا بر روی سایت با مشکلات و پرسش هایی روبرو می شود. در این صورت به جای اتلاف زمان جهت رفع مشکل و تلاش برای پیداکردن راه حل، در یک تماس تلفنی با متخصصین تیم ارائه دهنده طراحی سایت پاسخ تمام سوالات خود را بسیار سریع تر از پشتیبان فنی وب سایت دریافت خواهد کرد. به این ترتیب تمام زمان فرد نماینده در اختیار سازمان خود بوده و به منظور بررسی اموری که قاعدتا تخصصی در آن زمینه ندارد به هدر نخواهد رفت.

علاوه بر این نگهداری وب سایت شامل خدمات متنوع دیگری نیز می باشد که در سهولت روند استفاده از آن بسیار تاثیر گذار است. خدماتی همچون بروزآوری وب سایت  و تامین امنیت وب سایت که در سایر بخش های این سری از مقالات به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند.

جهت آشنایی کامل با سایر خدمات نگهداری وب سایت به دیگر بخش های این سری مقالات مراجعه نمائید. هم چنین جهت اطلاع از تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت در ارتباط باشید.

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایتبخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت
بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا
بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت