بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا
امروزه اهمیت موضوع بروزآوری محتوا در دنیای دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. آنچه یک کسب و کار را از سایر رقبا متمایز می کند محتوایی ست که در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. موضوع بروزآوری محتوا شامل دو بخش مهم است. بخش اول تولید محتواست که در مباحث دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار می گیرد. و بخش دوم بروزآوری محتواست که از جمله خدمات نگهداری وب سایت می باشد.
در سازمان ها دو روش برای تولید محتوا به کار گرفته می شود. در روش اول یک تیم حرفه ای تولید محتوا وجود دارد که این امر را برعهده می گیرد. و در روش دوم تولید محتوا توسط یک تیم درون سازمانی انجام می شود که راهنمایی ها و استراتژی های لازم را از متخصصین بازاریابی در حوزه محتوا و برندینگ دریافت می کند.
موضوع این مقاله بروزآوری محتوا از منظر درج و قرار دادن محتوای تولید شده بر روی وب سایت می باشد. همانطور که در مقاله معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی گفته شد این امر نیز به دو روش درون سازمانی و برون سپاری صورت می گیرد. بعضا دیده شده که سازمان ها بروزآوری محتوا را با فرض آسان و سریع بودن به یکی از افراد خود محول می کنند. تجربه نشان داده فردی که وظایف دیگری علاوه بر بروزآوری محتوا دارد قادر نیست این کار را به طور صحیح و در زمان بندی های موردنظر به انجام رساند.
مرحله بروزآوری محتوا بلافاصله پس از تحویل سایت توسط شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت آغاز می شود. از لحظه بارگذاری سایت هر ثانیه به مثابه فرصتی ست که می تواند باعث رشد وب سایت و کسب و کار شود. از دست دادن این فرصت ها توسط فردی که امر بروزآوری محتوا جزء وظایف فرعی وی محسوب می شود قابل جبران نخواهد بود.
بسیار دیده شده سازمان هایی که در جلسات آموزشی پس از طراحی سایت و با فراگرفتن فرآیندهای فنی بروزآوری محتوا مصمم اند تا در یک برنامه مشخص و مدون کار بروزآوری محتوا را خود انجام دهند. اما آنچه در ادامه مشاهده می شود وب سایتی ست که مدت هاست محتوای آن بروز نشده و اجرای منظم بروآوری محتوا توسط افرادی که دل مشغولی ها و وظایف دیگری برعهده دارند به آینده موکول می شود. علاوه بر این کنترل انجام صحیح و به موقع روند بروزآوری محتوا که به صورت درون سازمانی انجام می گیرد توسط سرپرست یا مدیریت بخش، برای وی بسیار زمان بر خواهد بود.
اهمیت بروزآوری محتوا و تاثیرات آن بر رشد کسب و کارها به قدری بالاست که متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال یک پارادایم مشخص به نام “پارادایم بازاریابی محتوا” را عنوان می کنند. در درون آن نیز یک پارادایم مختص محتوای ویدئویی با نام “پارادایم بازاریابی ویدئویی” مطرح می شود.
با توجه به درجه اهمیت بروزآوری محتوا در موفقیت سازمان ها و کسب و کارها، بهترین روش برای این امر استفاده از خدمات بروزآوری محتوا ست که یک شرکت معتبر طراحی سایت به همراه سایر خدمات نگهداری وب سایت خود ارائه می دهد. این خدمات در شرکت فراکارانت و در مجموعه کاملی از خدمات نگهداری وب سایت توسط تیم های حرفه ای ارائه می گردد.
جهت آشنایی با سایر خدمات نگهداری سایت به دیگر بخش های این مجموعه مقالات مراجعه کنید. هم چنین جهت دریافتمشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیانی سایت و بروزآوری محتوا با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.