کشور ترکیه بدلیل زیبایی و نزدیکی به ایران یکی از مقاصد مسافرتی ایرانیان عزیز می باشد. بسیاری از ایرانیان به قصد سفر و بعضی از آنها به قصد  مهاجرت به کشور ترکیه سفر می کنند. یکی از مواد مهم در سفر بهینه کردن هزینه های سفر می باشد.

هنگام سفر به ترکیه فقط در هتل ها، اتاق و لابی اینترنت رایگان است و می توانید از آن استفاده کنید. در سطح شهر برای مسیریابی و گرفتن تاکسی همچون اوبر نیاز به اینترنت دارید. همچنان در بعضی از مراکز خرید برای خرید باید شماره موبایل خود را به فروشگاه بدهید.

این موارد لزوم داشتن سیم کارت در ترکیه را بیان می کند.  این مقاله جهت خرید سیم کارت در ترکیه می باشد.

کشور ترکیه چند اپراتور مخابراتی دارد که ترکسل و ترک تلکام از نظر خدمات دهی بسیار بهتر از سایر اپراتورها می باشد. شما مسافرین عزیز به چند طریق می توانید سیم کارت ترکیه بخرید.

راه اول: می توانید در هنگام ورود به ترکیه از فرودگاه سیم کارت بخرید. که قیمت فروش سیم کارت در فروشگاه از نمایندگی ها بیشتر است.

راه دوم: می توانید با مراجعه به شعب نمایندگی های ترکسل و ترک تلکام سیم کارت بخرید.

در هر دو راه بالا جهت خرید باید مسلط به زبان ترکی باشید. زیرا بسیاری از فروشندگان ترکی اصلا به زبان انگلیسی تسلط ندارند.

راه سوم: خرید سیم کارت ترکیه از ایران، پیش از سفر.

ما در اینجا در مجموعه cippoint جهت پاسخ به نیازهای شما و سهولت در دسترسی به خدمات خود، خدمات ارائه سیم کارت ترکیه در  ایران داریم.شما عزیزان می توانید صرفا با ارسال عکس بلیط و پاسپورت خود اقدام به خرید سیم کارت ترکیه بکنید.

 از مزایای خرید سیم کارت از ما پرداخت ریالی می باشد. یعنی شما عزیزان با پرداخت از طریق درگاه ریالی صاحب سیم کارت ترکسل یا ترک تلکام می شوید. این سیم کارتا حداکثر تا 3 ساعت قبل از پرواز به دست شما می رسد.

یکی دیگر از خدمات مفید مجموعه سی آی پی پوینت خرید بسته اینترنتی یا شارژ اعتباری با پرداخت درگاه ریالی از طریق سایت می باشد. حتی اگر خود توانایی پرداخت نداشته باشید؛ می توانید انجام این خدمات را به آشنای خود در ایران بسپارید.

برای مطالعه بیشتر خرید سیم کارت ترک تلکام، ترکسل و شارژ آن بطور جداگانه بر لینک های زیر کلیک کنید.

 

خرید سیم کارت ترکسل

خرید سیم کارت ترک تلکام

خرید شارژ سیم کارت ترکسل

خرید شارژ سیم کارت ترک تلکام

 

تماس با ما:    02123087