طراحی سایت تخصص نوزده ساله ماست

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

7 نکته پیشرفته مهم طراحی سایت (بخش ششم)

شما با تولید یک محتوا، پیام خود را به مخاطبان می‌رسانید. این محتوا می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. شما محتوای خود را درقالب متن، تصویر، صوت و ویدئو به مخاطب ارائه می‌کنید.

 

کاربران در فضای مجازی با انفجار اطلاعات روبه رو هستند. بنابراین تولید یک محتوای اثرگذارو جذاب باید اولویت اول شما باشد. شاید امروزه خواندن یک محتوای متنی طولانی برای کاربر خسته کننده باشد. کاربر به دنبال آن است در کوتاه ترین زمان به هدف خود در محتوای شما دست پیدا کند. بنابراین شما باید در زمانی کوتاه اثرگذاری خود را به مخاطب نشان دهید.

 

تحقیقات نشان داده استفاده از تصویر، هزاران برابر بیشتر از متن تاثیر گذار است. حتما استفاده از تصاویر و اینفوگرافیک ها را در محتوای خود لحاظ کنید. تصاویری با کیفیت و جذاب و مرتبط.

 

اما امروزه تولید محتوای صوتی و ویدئویی به دلیل سهولت بیشتر در انتقال پیام، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بازخورد بالایی دارد.

بنابراین در سایت خود تنها از محتوای متنی استفاده نکنید و دیگر انواع محتوا را نیز لحاظ کنید.

در ادامه درباره خدمات تولید محتوا بیشتر بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

7 نکته پیشرفته طراحی سایت (بخش پنجم)

راه‌های ارتباطی خود را با مشتریان به شدت نزدیک کنید و در این مسیر از ابزارهای به روز و پیشرفته استفاده کنید. برای مثال هنگام طراحی سایت حتما سرویس‌ چت آنلاین و حرفه‌ای را در نظر داشته باشید. در این صورت در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می‌توانید پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشید. ربات‌ها و هوش مصنوعی چت‌های آنلاین آینده ارتباطات فضای مجازی هستند. حتما حضور در این فضا را جدی بگیرید.

 

استفاده از ابزارهای ارتباطی با یک کلیک را در سایت خود لحاظ کنید. برای مثال مشتری با یک کلیک بتواند به شماره شما دسترسی پیدا کند و یا به صفحه پیام رسان‌های شما مانند واتس اپ و تلگرام متصل شود. در واقع باید سعی کنید به هر نحوی خود را در دسترس مشتری بگذارید.

 

امروزه برقراری تماس تلفنی برای مشتریان سخت است. در واقع ترجیح می‌دهند پس از برقراری اطمینان تماس بگیرند. بنابراین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی مانند چت آنلاین را حتما در روش‌های ارتباط خود جدی بگیرید.

 

یک نکته بسیار مهم این است که تنها در صفحه تماس با ما و مشاوره نباید اطلاعات ارتباطی خود را قرار دهید. سعی کنید در تمام اجزای سایت، در دسترس مشتریان باشید و ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نکات اصلی طراحی سایت بیشتر بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

7 نکته پیشرفته مهم طراحی سایت (بخش چهارم)

مخاطب را آسان به هدف برسانید. این جمله کوتاه باید یکی از مهم ترین اصول شما در هر بخش از طراحی سایت باشد. محتوا و حجم اطلاعات زیادی در سایت شما وجود دارد. اگر می‌خواهید مشتری به آسانی به تمام محتوای شما دسترسی پیدا کند، باید سایت خود را به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی کنید. پیچیدگی سایت، موجب می‌شود ابتدا کاربر دچار سردرگمی شود، سپس به این نتیجه دست یابد که نمی‌تواند به هدف خود دست پیدا کند و درنهایت سایت را ترک کرده و در وب سایت‌های دیگر جست و جو می‌کنند.

 

بنابراین سعی کنید در تمام مراحل طراحی سایت، پیچیدگی را حذف کرده و طی مراحلی ساده و آسان در کوتاه ترین زمان نیاز مخاطب را برطرف سازید. این بحث را نیز می‌توان با به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری در سایت ایجاد نمود. برای آشنایی بیشتر درباره این اصول در مقاله تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری بیشتر بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

7 نکته پیشرفته مهم در طراحی سایت(بخش سوم)

هنگام طراحی سایت حتما به اصول تجربه کاربری توجه داشته باشید. هنگامی که یک سایت طراحی می‌کنید باید خود را جای مخاطبان بگذارید. کاربران شما وارد سایت شده و با حجم زیادی از محتوا و اطلاعات رو به رو می‌شود. اگر کاربر با پیچیدگی زیادی در سایت مواجه شود، سردرگم شده و سایت را ترک می‌کند.تجربه، احساسات و نگرش‌هایی که یک فرد در سایت شما تجربه می‌کند، همگی به نوع طراحی شما برمی‌گردد. بنابراین باید سعی کنید یک تجربه خوش آیند را برای کاربر در هنگام حضور در سایت رقم بزنید، در غیر این صورت کاربر به راحتی سایت را ترک کرده و هیچ گاه باز نمی‌گردد.

عوامل زیادی هستند که در تجربه کاربری موفق یک سایت دخیل هستند. از جمله:

سرعت سایت: کاربر در مواجهه با سایت کند به هدف خود دست نیافته و سایت را ترک می‌کند.

طراحی ریسپانسیو: اگر سایت در انواع صفحه نمایش‌های موبایل و تبلت مانند دسکتاپ به درستی به نمایش درنیاید، کاربر نمی‌تواند به درستی از سایت استفاده کرده و آن را ترک می‌کند.

منوها: صفحات مهم سایت را در منوها قرار دهید تا کاربران به راحتی بتوانند به بخش های مهم سایت دسترسی داشته و سردرگم نشوند.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله تجربه کاربری را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

7 نکته مهم پیشرفته طراحی سایت (بخش دوم)

این بخش را باید ضروری ترین و زیرساختی ترین مرحله کار قبل از شروع به طراحی سایت در نظر گرفت. یک اصل مهم در هر کسب و کاری تامین نیازها و خواسته های مشتری است. در این صورت است که بقای کسب و کار شما تامین می‌شود. بنابراین قبل از آن که طراحی سایت را آغاز کنید باید به مشتریان خود بیندیشید. در واقع خود را جای آن‌ها بگذارید.

 

ببینید چه علایقی دارند؟

سلیقه آن ها چگونه است؟

چه محدوده سنی و چه جنسیتی می‌توانند داشته باشند؟

چه شغلی دارند؟

نیاز آن‌ها چیست؟

شما چگونه می‌توانید نیاز آن‌ها را برطرف کنید؟

چگونه می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید؟

چگونه می‌خواهید خود را به آن‌ها بشناسانید؟

و...

 

پس از بررسی همه این موارد از دیدگاه مشتری تازه می‌توانید یک طرح اولیه برای طراحی سایت خود ارائه کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

7 نکته مهم پیشرفته طراحی سایت (بخش اول)

 در این نوشته قصد داریم تا شما را با جدید ترین نکات پیشرفته طراحی سایت در سایت 2020 آشنا کنیم.

یکی از مهم ترین اصول که پس از طراحی سایت همواره باید به آن توجه کنید، تولید محتوا است. تولید محتوا اصول و نکات خاص خود را دارد.

مهم ترین نکته‌ای که در تولید هر محتوا در سایت خود باید به یاد داشته باشید، اصالت و جذابیت است. اگر شما یک محتوای ناب، جذاب، غیرتکراری و جامع را در اختیار کاربر خود قرار دهید، به سادگی خواهید توانست مخاطب را در سایت خود نگه دارید.

برای برنامه ریزی درست جهت تولید محتوا باید به نیازهای مخاطب خود بیندیشید. در واقع باید بدانید مشتری شما چه نیازهایی دارد، چه سوال‌هایی برایش پیش می‌آید و شما چگونه می‌توانید در راستای برطرف کردن نیاز و خواسته‌های آن‌ها گام بردارید. اگر مشتری پاسخ نیاز خود را در محتوای سایت شما بیابد، قطعا جذب شده و از خدمات شما استفاده می‌کند.

تولید انواع محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی هر یک اصول و نکات خود را جهت جذب مخاطب دارند. برای آشنایی بیشتر با اصول تولید محتوا می‌توانید درباره  7 نکته مهم در طراحی سایت  نیز بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

انواع فرآیندهای طراحی سایت ارز دیجیتال

برای آشنایی اولیه درباره ارزهای دیجیتال حتما نوشته های قبلی ما را بخوانید. در این مطلب قصد داریم درباره انواع فرآیندها در طراحی سایت ارز دیجیتال صحبت کنیم.

فرآیندها در سایت ارز دیجیتال عموما به سه دسته تقسیم می‌شوند:

فرآیندهای اصلی

فرآیندهای جانبی

فرآیندهای بازاریابی

 

فرآیندهای اصلی در سایت غیر قابل حذف هستند و حتما باید باشند.

فرآیندهای جانبی بر اساس نیاز،سلیقه و رفتار رقبا می‌توانند در سایت ایجاد شوند.

فرآیندهای بازاریابی جهت جذب مخاطبان هدف، افزایش تعداد مشتریان و همگام بودن با رقبا حتما باید صورت گیرد. در غیر این صورت کسب و کاری باقی نمی‌ماند.

 

برای آشنایی بیشتر با هریک از این فرآیندها و توضیح مثال‌های بیشتر مقاله فرآیندهای طراحی سایت ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

انواع مدل کسب و کار ارز دیجیتال چیست؟

حال که با مفهوم ارزهای دیجیتال و رمزارزها آشنا شدیم، درباره نقش طراحی سایت در کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال آشنا شدیم و به نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال پی بردیم، اما اکنون می‌خاوهیم بدانیم انواع مدل‌های مختلف کسب وکار و سایت‌های ارز دیجیتال چیست؟

صرافی‌های ارز دیجیتال: با پیدا کردن مخاطبان خرید و فروش ارز دیجیتال به فعالیت پرداخته و کار خرید و فروش و تبادل مالی را برای مشتریان انجام می‌دهند.

واسطه گری: با توجه به شرایط کشور در عدم دسترسی آسان به حساب‌های بین المللی، عده‌ای به عنوان واسطه امور مالی بین المللی افراد را با حساب‌های بین المللی خود به انجام می‌رسانند.

خرید وفروش گیفت کارت: خرید و فروش گیفت کارت ها امروزه بسیار طرفدار دارد. افراد مبلغ را به ریال واریز کرده و گیفت کارت را به صورت ارزی دریافت می‌کنند.

صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز رمزارز : در این نوع صرافی‌ها خرید و فروش رمزارزها صورت می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله انواع سایت ارز دیجیتال را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال

در این مجموعه نوشته ها درباره ارزهای دیجیتال و رمزارزها صحبت کردیم. به این نتیجه رسیدیم در کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال و بازار رمزارزها جهت ایجاد امنیت و اتوماسیون بیشتر و پاسخ دهی سریع به تقاضای مشتریان، طراحی سایت به عنوان یک عامل زیرساختی و حیاتی مطرح می‌شود. اما اکنون باید بدانیم چه نکاتی را در انتخاب یک شرکت مناسب جهت طراحی سایت ارز دیجیتال باید در نظر بگیریم؟

یکی از نکات مهم در انتخاب یک شرکت مناسب، تضمین به تعهدات است. شرکت باید بتواند به تعهداتی که ادعا کرده انجام می‌دهد عمل کنید و تمام مراحل عملیات را با جزئیات در اختیار مشتری قرار دهد. ان کار موجب می‌شود تا درآینده جهت توسعه و بروزرسانی مشکلی ایجاد نشود.

این روزها اسکریپت‌های آماده خارجی وجود دارند که برخی فکر می‌کنند با آن می‌توانند به سایت مدنظر خود با هزینه اندکی دست پیدا کنند.

اما واقعیت آن است که امنیت، پشتیبانی و گارانتی در این روش در نظر گرفته نمی‌شود.

توصیه می‌شود حتما با یک شرکت معتبر در این زمینه همکاری کرد. تجربه، رزومه و سوابق شرکت را بررسی کرد تا بتوان به اطمینان دست یافت به تعهدات خود عمل می‌کنند. هم‌چنین در تمام مراحل از سایت پشتیبانی کرده و پس از اتمام پروژه آن را رها نمی‌کنند.

در پروژه‌های این چنینی امنیت به شدت حائز اهمیت است. زیرا اموال مردم نزد شما است و باید از آن‌ها حفاظت شود. هم‌چنین عدم وجود امنیت در سایت، اعتماد را از مشتریان سلب کرده و کسب و کار شما با نابودی رو به رو خواهد شد.

برای آشنایی با نکات بیشتر در این باره حتما با مجموعه ما، کارا آی تی، بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال چیست؟

در نوشته‌های قبلی درباره مفاهیم ارز دیجیتال و رمزارز صحبت کردیم. اما در این نوشته می‌خواهیم بدانیم چرا طراحی سایت در کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال نقش حیاتی دارد و یک زیر ساخت مهم به شمار می‌آید؟

با پیدایش بازار معاملات رمزارزها، ایده شکل گیری صرافی‌های رمزارز هم آغاز شد. ابتدا به شکل دستی و با پیگیری از دوستان و آشنایان از تقاضای خرید وفروش افراد مطلع شده و درنهایت از تفاوت قیمت خرید و فروش سود می‌کردند.

اما وقتی میزان تقاضاها افزایش یافت، انجام کار به صورت دستی امکان پذیر نبود و نیاز به ایجاد یک اتوماسیون جهت تسریع و تسهیل امور باید شکل می‌گرفت. از سوی دیگر بحث اعتماد بین خریدار، فروشنده و واسطه نیز مطرح بود. همین جا است که بحث طراحی سایت در حوزه کسب و کارهای ارز دیجیتال مطرح می‌شود.

برای آشنایی بیشتر در این حوزه می‍توانید مقاله اهمیت طراحی سایت در ارز دیجیتال را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet