طراحی سایت تخصص نوزده ساله ماست

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

⁉️❓سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید❗️
طراحی سایت که بخش مهمی از راه اندازی سایت است باید توسط افراد متخصص و شرکت طراحی سایت با سابقه کافی در این ضمینه انجام شود.

شما به عنوان مشتری حق دارید بدانید که آیا سایت شما باید استاتیک باشد یا دینامیک، چه سیستم مدیریت محتوایی برای شما مناسب است، هزینه طراحی سایت شما چقدر میشود و چگونه میتوانید آن را پرداخت کنید، رنگ بندی سایت شما باید چگونه باشد و سوالاتی از این دست که در این مقاله هفت مورد از مهمترین سوالات که حتما باید از شرکت طراحی سایت و قبل از شروع پروژه خود بپرسید را منتشر میکنیم.⬇️⬇️⬇️
برای مطالعه ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید...


شرکت طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

قیمت طراحی سایت

💻🖥برای درک بهتر قیمت طراحی سایت باید توجه کرد که طراحی سایت شامل چه مراحلی است…


💡برای آگاهی بیشتر از مراحل طراحی سایت و همینطور قیمت بسته های طراحی سایت به لینک زیر مراجعه نمایید



مقاله قیمت طراحی سایت


قیمت طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

برای راه اندازی و طراحی سایت قبل از شروع مراحل نصب سیستم مدیریت محتوا و طراحی سایت در مرحله اول نیاز به یک سرویس میزبانی وب معتبر دارید. سرویسی که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و پاسخگوی حجم بازدیدکنندگان و کاربران سایت شما باشد. با یک جست و جوی ساده روی کلمه میزبانی وب در موتور جست و جوی گوگل صدها سایت از شرکت های مختلف پیش روی شما قرار میگیرد که هر کدام از آنها نوع خاصی از خدمات با قیمت های مختلف ارائه میدهد که حتما برای شما به عنوان شخصی که قصد دارید اولین سایت خود را راه اندازی کنید کمی سخت باشد که تشخصی دهید کدام پلن میزبانی وب برای شما مناسب است.

 

میزبانی وب

برای اینکه بتوانید از میان انبوه شرکتهای میزبانی وب که هر روز هم به تعداد آنها اضافه میشود بهترین شرکت را انتخاب کنید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه توضیح داده میشود.

۱- بررسی سرویس ها :

در مرحله اول وقتی به سایت یک شرکت میزبانی وب وارد میشوید باید بررسی کنید که آن شرکت چه پلن های میزبانی وب ارائه میکند و این پلن ها چه امکاناتی دارند. نکات مهم در انتخاب پلن میزبانی وب :

  • حجم پلن میزبانی وب
  • پهنای باند پلن میزبانی
  • تعداد بانک اطلاعاتی و اف تی پی
  • تعداد زیر دامنه و پارک دامنه
  • سیستم مدیریت هاست
  • نوع سیستم عامل پلن میزبانی وب
  • اسکریپت های قابل نصب روی هاست

اینها در میان تمامی پلن ها مشترک هستند و فقط مقدار آن کم و زیاد میشود. که باید با توجه به نوع و کاربرد سایت خودتان پلن مناسب را انتخاب کنید.

اگر به دنبال نصب اسکریپت های Php خصوصا سیستم مدیریت محتوا وردپرس هستید پیشنهاد میکنم از هاست لینوکس استفاده کنید. در مورد پنل مدیریت هاستینگ هم پلسک Plesk بهترین رابط کاربری را دارد که میتواند در زمان کوتاهی کار کردن با بخشهای مختلف آن را یاد بگیرید و بدون نیاز به کمک دیگران تمام امور مدیریتی روی هاست را خودتان انجام دهید.

آموزش تصویری پلسک ۱۲٫۵ بصورت فارسی

۲ – پشتیبانی

بخش بسیار مهم در یک شرکت میزبانی وب قسمت پشتیبانی آن است که معمولا قبل از خرید سرویس، افراد توجه چندانی به آن نمیکنند. ولی باید بدانید که پشتیبانی برای شما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

ارزش واقعی یک سرویس پشتیبانی وقتی مشخص میشود که سایت شما راه اندازی شده و در اوج بازدید ناگهان بخاطر یک مشکل کوچک دسترسی کاربران به سایت قطع میشود و شما نمیدانید علت آن چیست و هر ثانیه قطع بودن سرویس ضررهای هنگفت مالی و معنوی برای شما دارد.

در این هنگام فقط یک تیم پشتیبانی معتبر و خوب میتواند در کمترین زمان ممکن سایت شما را به حالت عادی باز گرداند و مشکل را حل کند. شرکت های معتبر میزبانی وب تمرکز بسیاری روی بخش پشتیبانی خود میکنند و از طریق ایمیل، تلفن، چت زنده  و حتی از طریق شبکه های اجتماعی به سوال ها و مشکلات کاربران بصورت ۲۴ ساعته رسیدگی میکنند.

۳ – ضمانت بازگشت وجه :

بارها برای شما پیش آمده که برای خرید به فروشگاهی رفته اید و شخص فروشنده برای اینکه به شما اطمینان بدهد که جنس مرغوبی به شما میفروشد برای شما تضمین میکند که اگر تا فلان تاریخ مشکلی برای آن کالا پیش آمد حاضر است آن کالا را تعویض کند یا پس بگیرد.

در مورد شرکت های میزبانی وب هم این موضوع وجود دارد. شرکت های میزبانی وب معتبر برای اینکه مشتری از کیفیت سرویسی که خریداری میکند اطمینان داشته باشد گارانتی میکنند در صورت عدم رضایت مشتری از سرویس خریداری شده به هر دلیل تا ….. روز کل هزینه پرداختی او را مسترد میکنند. این مورد را هم قبل از خرید و انتخاب یک سرویس هاست در نظر داشته باشید.

۴ – سخت افزار و آپتایم :

به روز بودن یک شرکت میزبانی وب از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و استفاده از سرورهای جدید و قدرتمند در دیتا سنتر های قابل اطمینان باعث بهبود کیفیت سرویس و کاهش قطعی های سرویس میشود.

اصطلاح آپتایم Uptime یعنی مدت زمانی که یک سرویس هاست میتواند بدون وقفه و قطعی کار کند که به صورت درصد بیان میشود و هرچه میزان آپتایم به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشان دهنده این است که کیفیت آن سرویس بهتر است.

استفاده از سرور های جدید و قدرتمند به همراه فایروالهای سخت افزاری به روز و تجهیزات بک آپ گیری به کاربران اطمینان خاطر میدهد که سرویس خریداره شده ایمن و بی دردسر است. یک شرکت معتبر که برای کاربرانش ارزش قائل باشد در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهیانه از اطلاعات کلیه کاربران نسخه پشتیبان تهیه میکند تا در صورت بروز مشکل خیلی سریع به کمک کاربر بیاید.

آپتایم ۱۰۰% وجود ندارد و هیچ شرکتی نمیتواند گارانتی کند که هیچ قطعی در طول سال نداشته باشد و معتبرترین شرکت ها آپتایم خود را به صورت ۹۹٫۹۹% بیان میکنند.

۵- نمایندگی فروش :

معمولا شرکت های معتبر میزبانی وب در کنار فروش سرویس های عادی خود، پلن های ویژه ای هم برای نمایندگان و افرادی که قصد دارند وارد کار میزبانی وب بشوند و به دیگران هاست بفروشند ارائه میکنند.

فقط شرکتی میتواند پلن های نمایندگی فروش داشته باشد که از کیفیت سرویس های خود اطمینان داشته باشد. افرادی که از این سرویسهای نمایندگی استفاده میکنند در واقع میتوانند به نام خود کسب و کار فروش هاست راه اندازی کنند.

 

هاست

۶ – شفاف بودن هزینه ها :

در یک شرکت میزبانی وب معتبر تمامی هزینه ها باید شفاف باشد و در همان ابتدا و قبل از خرید به اطلاع خریدار برسد. متاسفانه برخی از شرکت ها در ابتدا با پیشنهاد قیمت های پایین سعی در فریب کاربر دارند و بعد از اینکه کاربر سفارش داد و سرویس وی فعال شد به بهانه های مختلف هزینه های مختلفی از او میگیرند.

باید دقت کنید در همان ابتدا تمامی هزینه پیش روی شما باشد مانند: هزینه های خرید ترافیک اضافی، هزینه آی پی اختصاصی، هزینه جابجایی فایلها به هاست دیگر و …. که اگر از همان ابتدا از این هزینه های جانبی اطلاع داشته باشید میتوانید بهتر تصمیم گیری کنید و خرید موفق تری داشته باشید.

۷ – آفر ها :

بعضی از شرکت های میزبانی وب برای سرویس های خود آفر ها و سرویس های ویژه ای بصورت رایگان در نظر میگیرند که به مشتریان جدید و قدیمی ارائه میشود مانند:

  • دامنه رایگان برای خرید میزبانی وب
  • انتقال رایگان از سرویس دهنده دیگر
  • بازگردانی رایگان بک آپ در صورت بروز مشکل برای سایت
  • نصب رایگان سیستم های مدیریت محتوا و اسکریپت های دیگر

اینها برخی از سرویس هایی است که به کاربران بصورت رایگان ارائه میشود در حالی که بعضی از شرکت ها برای همین خدمات هزینه هایی اخذ میکنند. پس شرکت هایی که در کنار سرویس های اصلی خود به کاربران خدمات رایگان ارائه میکنند از اولویت و اعتبار بیشتری برخوردار هستند.

۸ – نظرات دیگران :

یکی از عواملی که در انتخاب هر نوع کالا و خدماتی میتواند به شما کمک کند تحقیق در مورد آن کالا از دوستان و سایر کاربران است. با یک جست و جوی ساده در اینترنت میتوانید خیلی راحت بفهمید خریداران و مشتریان قبلی آن شرکت میزبانی وب چه نظراتی در مورد کیفیت خدمات آن شرکت داشته اند.

در دنیای اینترنت هیچ چیز برای مدت طولانی پنهان نمیماند و اگر شرکت نتواند سرویس خوب و با کیفیتی ارائه کند خیلی زود در انجمن ها و وبلاگ های مختلف اخبار آن توسط دیگر کاربران پخش میشود و همه از آن اطلاع پیدا میکنند.

پس بهتر است قبل از خرید سرویس یک جست و جوی اینترنتی داشته باشید و بعد از آن با چشم باز و آگاهانه خرید کنید.

۹ – سرعت خدمات :

این روزها وقت برای همه اهمیت دارد و خصوصا در دنیای اینترنت همه دوست دارند که تمامی اتفاقات بصورت آنی روی بدهد. وقتی شخصی خرید اینترنتی میکند دوست دارد در همان لحظه آن سرویس برای او فعال شود یا لینک دانلود آن محصول را مشاهده کند و در واقع یکی از مهم ترین خصوصیات فروشگاه اینترنتی، تحویل بلافاصله محصول بعد از تکمیل فرآیند خرید است.

یک شرکت میزبانی وب معتبر این امکان را برای کاربران محیا میسازد تا بلافاصله بعد از خرید آنلاین و برگشت از درگاه بانکی به سایت اطلاعات سرویس خریداری شده برای او ایمیل شود و سرویس همان لحظه فعال و قابل استفاده باشد.

همچنین قرار دادن قسمت چت زنده در سایت باعث میشود کاربر بتواند تمامی سوالات احتمالی قبل از خرید خود را از کارشناسان شرکت بپرسد و بدون معطلی جواب خود را بگیرد.

استفاده از قابلیت چت زده در سایت تا ۴۰% فروش محصولات را افزایش میدهد.

میزبانی وب

 

 

برای انتخاب و خرید یک پلن میزبانی وب مناسب که جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد و در آینده با مشکل همراه نباشد باید با دقت و وسواس خرید کنید.

همانطوری که در خرید یک وسیله نقلیه یا لوازم خانگی هفته ها تحقیق میکنید و از افراد مختلفی پرس و جو میکنید برای خرید یک سرویس آنلاین هم باید همان دقت را داشته باشید. چون اگر نا آگاهانه و با عجله یک سرویس بی کیفیت خریداری کنید در آینده مشکلات فراوانی با آن شرکت میزبانی وب و در نهایت جابجایی به شرکت دیگر خواهید داشت.

شرکت فراکارانت افتخار دارد با ۱۷ سال سابقه و میزبانی هزاران سایت در داخل و خارج از کشور مشاور شما در طراحی سایت و میزبانی وب باشد.

در پایان اگر احساس می کنید سوالاتی دارید که در این مقاله پاسخ آن وجود ندارد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید  تا در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ دهند.

 

سایر مقالات مرتبط

خرید کدام پلن هاست برای شما مناسب است؟

نحوه دریافت گزارشات مصرف هاستینگ

نمایندگی حجمی هاست reseller

آموزش کنترل پنل مدیریتی plesk

۱۶ نکته قبل از خرید هاست

اصطلاحات رایج در میزبانی وب

انواع پلن هاست

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای هاست   مقایسه پلانهای طراحی سایت     نمونه کارهای طراحی سایت       مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

   

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام

تبلیغات                                                                                      
 دیجیتال مارکتینگ  
شبکه های اجتماعی

همه ی ما با شبکه های اجتماعی امروزه آشناییم. صفحه های بسیاری را می شناسیم و مطالب موجود در آن ها را می بینیم.

هر چند این کار برای ایجاد یک صفحه ی اختصاصی و رشد و توسعه ی آن برای یک کسب و کار در 3 سال گذشته اقدامی هوشمندانه برای استفاده ی ارزان از فضائی که بسیاری از مخاطبان ما ساعت ها در آن حضور دارند بود. اما امروزه حضور موثر و هوشمندانه در این فضا دیگر به امری طبیعی بدل گشته است.

و شما بسیاری از اوقات صفحاتی با موضوعاتی بسیار تخصصی را در اینستاگرام می یابید.

در این مقاله قصد داریم تا نقاط قوت و ضعف ساخت صفحه ی اختصاصی کسب و کار در اینستاگرام را بررسی و تحلیل کنیم. همچنین این مقاله قصد دارد تا پارامترهای اصلی موفقیت در اینستاگرام را به شما معرفی کند.

فراکارانت مطالعه ی مقاله ی نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد می کند؟

این مقاله می تواند برای کلیه ی کسب و کارهای علاقه مند به توسعه ی فروش پایدار مفید باشد. از سوی دیگر مقاله نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام می تواند برای علاقه مندان به مقایسه ی این کانال های تبلیغاتی با روش های دیگر تبلیغات و نیز سایر کانال های بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ مناسب باشد.

پیش نیاز مطالعه ی مقاله ی نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام چیست؟

آشنایی با فضای اینستاگرام و آشنایی عمومی با رسانه های تبلیغاتی پیش نیاز مطالعه ی این مقاله است.

 نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام

 

 

نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام و مزیت های آن برای حضور فعال کسب و کارها

  • دسترسی دائمی به کاربران :

امروز شما تقریبا هیچ رسانه ای را یافت نمی کنید که کاربران هر روز به طور متوسط 4 تا 5 ساعت از وقت خود را با آن بگذرانند. این زمان امکان گسترده ای را برای مشاهده و پیگیری در خلوت ترین اوقات ایشان فراهم می آورد.

به عنوان مثال یک بیلبورد تنها در زمان عبور از اتوبان و آن هم اگر ترافیک و ماشین های دیگر اجازه  بدهند فرصت دیده شدن دارد. همچنین تبلیغات بیلبورد تا مدت زمانی محدود در سطح شهر و اتوبان ها قابل نمایش هستند.

و یا تبلیغات در تلویزیون، روزنامه و... نیز تنها در لحظه ی پخش قابل دسترس می باشند. اما به دلیل علاقه ی فراوان مخاطبین امروزی به شبکه های اجتماعی و صرف مدت زمان قابل توجهی به این شبکه ها، دائما می توانید بدون محدودیت با مخاطب در ارتباط باشید.

  • فراغت کاربران در لحظه ی دیدن :

یکی دیگر از نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام جهت بازاریابی اینترنتی این است که، زمانی که کاربران صفحه های اجتماعی وارد صفحه ی شخصی خود می شوند، اغلب اوقات فراغت خود را برای این کار انتخاب می کند.

در بیشتر مواقع افراد برای قرار دادن تصاویر و مطالب خود و یا دیدن مطالب سایر دوستانشان وارد این صفحه ی اجتماعی می شوند. و اغلب سعی می کنند که اوقات فراغت خود را به این کار اختصاص دهند.

آزادی ذهن مخاطب در این مدت زمانی که برای استراحت به خود اختصاص داده است باعث می شود تا بیشترین تاثیر را از نوشته های شما در ذهن خود داشته باشد.

  • امکان تعامل دائمی :

از دیگر نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام می توان به امکان تعامل دائمی با مخاطب اشاره کرد.  به دلیل امکانات این نرم افزار که امکان ارسال نظرات و سلایق کاربران را فراهم می کند، شما دائما می توانید با تغییر افکار کاربران آشنا شوید.

این باعث می شود که شما با نتیجه گیری نظرات و کامنت ها و تعداد لایک یک مطلب، از سلایق جمعی از مخاطبان خود مطلع شده و خدماتی مطابق با خواسته ها و نیازهای مخاطبانتان ارائه کنید.

همچنین می توانید با قرار دادن یک سوال،تصویر و یا مطلب مرتبط از کاربران نظرسنجی کنید. و با علاقه و نظرات بیشتر کاربرانتان آشنا شوید.

یکی دیگر از مزایای این روش برقراری ارتباط دو نفره بدون هیچگونه محدودیت زمانی با مخاطبان، مشتریان و سایر کاربران است. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که ارتباط یک طرفه و در مدت زمان محدود می باشد.

به عنوان مثال در هنگام پخش یک آگهی تلوزیونی، ارتباط فقط از سمت شرکت تبلیغاتی و در مدت زمان محدود صورت می گیرد. کاربر امکان اظهار نظر و یا سوال پرسیدن را نداشته، و فقط در مدت زمانی کوتاه تبلیغی شاید بسیار متفاوت با سلایق خود را از تلوزیون تماشا می کند.

  • امکان دستیابی به اطلاعات ارزشمند کاربران :

امروزه قرار دادن اطلاعات شخصی در صفحات اجتماعی به امری معمول تبدیل شده است. اکثر کاربران در پروفایل شخصی خود اطلاعاتی از قبیل نام، سن، تحصیلات، شغل و سایر علایق خود قرار میدهند.

شما با دسترسی به این اطلاعات متوجه خواهید شد که چه افرادی بیشتر جذب صفحه و نوشته های شما می شوند. و می توانید بیشتر روی نظرات و جلب رضایت آن ها سرمایه گذاری کنید.

  • ایجاد رسانه ی دائمی قابل رشد :

یکی دیگر از نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام، نداشتن هیچ گونه محدودیت برای گسترش کسب و کار خود و بازاریابی اینترنتی می باشد.

شما دائما می توانید مطالب به روز و مرتبط با حیطه ی کاری خود را در صفحه ی خود قرار دهید. همچنین امکان افزایش مخاطبان همیشه برای شما وجود خواهد داشت.

شما می توانید برای تبلیغ صفحه ی خود سایر افراد را بدون هیچ محدودیتی فالو کنید. می توانید چندین صفحه برای بخش های مختلف کار خود ایجاد کنید.

امروزه می بینیم که بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام بسیار رشد کرده اند و مخاطبین و علاقه مندان زیادی دارند. پس برای شما و کسب و کارتان نیز محدودیتی وجود نخواهد داشت.

برای انجام درست این کار کافی است زمان مناسب برای آن اختصاص دهید.

  • هزینه ی کم :

یکی دیگر از نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام می توان به کم هزینه بودن آن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی اشاره کرد. به عنوان مثال هزینه ای که باید برای تبلیغات کوتاه تلوزیوونی، هزینه ی تبلیغات چاپی و یا روزنامه ها که فقط مخاطب خاص خود را دارند و یا هزینه ی بسیار زیاد تبلیغات بیلبورد و یا بنرهای تبلیغاتی که امکان تنوع و برقراری ارتباط کمی نسبت به شبکه های اجتماعی دارند، اصلا قابل مقایسه نیست. هزینه ی گسترش یک صفحه ی اجتماعی با مخاطب زیاد می تواند یک دهم هزینه های روش های ذکر شده را برای شما داشته باشد.

اگر افزایش فالوور با صرف زمان و از طریق قرار دادن مطلب مناسب و مفید انجام شود بعد از مدتی می بینید که بدون پرداخت هزینه ای برای خریدن و افزایش تعداد فالوور و یا خرید صفحه، مخاطبان خاص خود را دارید. که با توجه به بازدید از صفحه ی شما و نتیجه ای که برای شما خواهد داشت، هزینه ی صرف شده در این مسیر تبلیغاتی بسیار ناچیز خواهد بود.

 

 نکات مهم کسب کار اینستاگرام

 

اشتباهات رایج کسب و کارهای فعال در اینستاگرام

  • خرید فالوور

تنها مزیت هزینه کردن و افزایش تعداد فالوور، این است که زمانی که فردی به صفحه ی شما مراجعه می کند، با حجم بالای مخاطبین صفحه ی شما مواجه می شود. اما آیا صرف هزینه فقط برای این کار روش درستی است؟

بسیاری از این فالوورها، که به عنوان مخاطب به صفحه ی شما اضافه می شوند یا ایرانی نیستند و یا اگر ایرانی باشند، کاربر فعالی نیستند. همچنین بسیاری ازین صفحات توسط افرادی ساخته شده که به دلایل مختلف همانند فراموش کردن رمز ورود، دیگر فعالیتی در آن ها صورت نمی پذیرد.

روش مناسب تر برای افزایش مخاطب در اینستاگرام، تبلیغ در سایر صفحات رسمی و معتبر می باشد. با این کار ما به مخاطب این اجازه را می دهیم که با میل و رضایت خود صفحه ی ما را دنبال کنند.

  • مطالب بدون هدف

یکی دیگر اشتباهات رایج کسب و کار و کارهای فعال در اینستاگرام، قرار دادن یک مطلب و یا تصویر بدون هیچ مضمون مرتبط، در صفحه ی رسمی کسب و کار است.

وقتی یک صفحه رسمی برای کسب  و کار خود ایجاد می کنید، به حتم اکثر کسانی که شما را فالوو می کنند، مشتاق دریافت اطلاعات به روز و یا نمونه کارهای شما هستند.

پس در نهایت قرار دادن یک تصویر بدون هدف، همانند قرار دادن تصویر نوشیدنی و یا ظرف غذایی که در رستورانی در کناره دوستانتان داشته اید، بدون قرار دادن هیچ توضیح و یا تعریفی مرتبط می تواند تغییر نظر مخاطب راجع به صفحه ی شما را به همراه داشنه باشد.

این امر در نهایت می تواند به کاهش تعداد مخاطبان صفحه ی شما منجر شود.

  • جذب مخاطب غیر هدف

یکی دیگر از نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام جذب مخاطب هدفمند، مربوط به حیطه ی فعالیت و کسب و کار شما می باشد.

  • مطالب جذاب غیرمرتبط، با هدف جذب لایک و فالوور

قرار دادن مطالبی با موضوعاتی که در حیطه ی کسب و کار شما نباشد، فقط در یک سری از موارد همانند تبریک سال نو، تبریک روز مادر و... می تواند برای کاربر جذاب باشد.

ولی قرار دادن مطالب بدون هدف به این دلیل که در سایر صفحات تعداد بالایی بازدید کننده داشته است، می تواند منجر به ترک مخاطب شود.

امروزه بسیاری از صفحات اجتماعی بدون هیچ گونه زمینه ی فعالیت خاصی فقط به این مسائل می پردازند. اکثریت این صفحات، ارسال این تصاویر توسط سایر دوستان و آشنایان موجب شده که اکثر افراد در نهایت ازین موضوعات اطلاع داشته باشند.

پس تکرار این موضوع توسط شما، می تواند شما را از نتیجه ی دلخواه دور کند.

  • مطالب غیراورجینال

بهتر است در صفحه اجتماعی خود از مطالب، عکس ها و موضوعاتی در زمینه ی کسب و کار خود و یا سایر همکارانتان صحبت کنید. این را به خاطر داشته باشید که اگر مطلب و یا تصویری توسط شما ایجاد شده و انتشار داده شود، در نتیجه بازدید خوبی خواهد داشت و حتما توسط مخاطبانتان برای دیگران نیز ارسال خواهد شد.

 

توصیه ی فراکارانت برای بهترین استفاده از اینستاگرام چیست؟

  • استراتژی تولید و درج محتوا :

فراکارانت معتقد است یکی دیگر از نکات مهم برای کسب و کار در اینستاگرام محتوای مناسب است. محتوای خوب، می تواند بر روی بازنشر آن، لایک ها و دیدگاه فالورها از برند شما تاثیر بگذارد. برای این کار تدوین برنامه ی شخصی در واحدهای دیجیتال مارکتینگ انجام می شود.

  • استفاده از روند سریع رشد هوشمند فالور هدف

فراکارانت برای دستیابی شما به افزایش فالورهای هدف راه حل هایی عملی دارد. هریک ازین فالورها بسیار ارزشمندتر از افرادی هستند که فقط حجم فالورهای صفحه را کیلو کیلو افزایش داده اند.

این راه حل قطعا و به طور انحصاری در شرکت فراکارانت ارائه می شود.

ما در شرکت فراکارانت با قریب به دو دهه تجربه و بهره گیری از کارشناسان متخصص آماده ی ارائه ی خدمات به شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره با کارشناسان طراحی سایت فراکارانت          آشنایی بیشتر با شرکت فراکارانت     

 

 

بسته مدیریت شبکه های اجتماعی

بسته مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

بسته تولید محتوای اورجینال

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توصیه شده است...

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) چیست؟

نماد اعتماد الکترونیکی

در سال های نخستین شکل گیری فضای فروش آنلاین برای امکان اعتبار سنجی کسب و کارهایی که با طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی قصد فروش آنلاین داشتند، راهی وجود نداشت.

مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی با راه اندازی طرحی با نام نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، فروشگاهی آنلاین و با جذب تعدادی از فروشگاه های اینترنتی و شرکت های طراحی سایت، کار خود را آغاز کرد.

امروز که نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، به یک علامت شناخته شده در زیرساخت سایت های فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است، شاید عمده ی رشد خود را مدیون توافق با شبکه بانکی کشور برای مشروط شدن دریافت درگاه پرداخت اینترنتی به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، از طریق پرتالی و کنترل بخش های مختلف هویتی و آدرس و تلفن و مجوزهای لازم فعالیت و رعایت اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صورت از راه دور و آنلاین این خدمت را به متقاضیان ارائه می نماید.

هرچند مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، چندان سخت نیست، اما به دلیل مرتبط بودن بخش عمده ای از آن با مراحل طراحی سایت شرکت فراکارانت در خصوص اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان مشاوره داده در بسیاری از موارد اخذ اینماد را وکالتا انجام می دهد.

 

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

همواره در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی وجود درگاه پرداخت اینترنتی بخش اساسی امکان پذیری فروش آنلاین است. شما برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، نیازمندید.

پس از دریافت اینماد شما می توانید به بخش صدور مجوز درگاه پرداخت اینترنتی بانکی که در آن حساب مخصوص این کار را افتتاح کرده اید مراجعه کرده و مراحل دریافت آن را که چندان سخت نیست طی نمایید.

گرچه این کار تنها شامل ارائه ی یک رمز ارتباطی و شناسایی برای فروشگاه اینترنتی شما می باشد و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما نیازمند داشتن بخشی برای انجام فعل و انفعال مربوطه برای درگاه پرداخت اینترنتی است.

شرکت طراحی سایت فراکارانت کلیه ی درگاه های پرداخت اینترنتی بانک های معتبر و محبوب را با بالاترین کیفیت نرم افزار ارائه نموده و شما برای تجهیز وب سایت خود به این مهم می توانید با ما در تماس باشید.



نماد اعتماد الکترونیکی

 


هزینه ی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

دریافت نماد الکترونیکی (اینماد)، به خودی خود رایگان است. هزینه هایی که در این بین صورت می گیرد برای انجام خدماتی مانند پست بسته، کنترل اعتبار بسته ی آدرس و مواردی از این دست که این هزینه معادل ......ریال بوده که در مراحل انجام فرآیند اخذ نماد الکترونیکی (اینماد)، صورت می گیرد.

گرچه در صورتی که شما از خدمات مشاوره، ویرایش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، اصلاحات و یا اعطای وکالت پیگیری مراحل استفاده نمایند. به دلیل زمان بر بودن این موارد ارائه کننده ی خدمت از شما می تواند هزینه های مشاوره ای دریافت نمایند.

اما در صورتیکه شما خود از طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی مطلع هستید، می توانید بدون هزینه ی اضافی این کار را انجام دهید.

البته در عموم موارد بازبینی های ارزیاب دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شامل اصلاحاتی است که عدم اطلاع شما از روش های رفع مشکل می تواند مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیکی را ماه ها افزایش دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای طراحی سایت و یا دریافت نماد اعتماد الکترونیکی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مشاوره با کارشناسان طراحی سایت فراکارانت       آشنایی بیشتر با شرکت فراکارانت 

 

بسته خدمات امنیت

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی 1

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی 2

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی3     

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است...

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت     نمونه کارهای طراحی سایت    مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ    مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet