طراحی سایت تخصص نوزده ساله ماست

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش چهارم : نحوه برآورد هزینه ها

از مهم ترین معیارها برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت نحوه برآورد هزینه ها و ارائه قیمت های منطقی و به صرفه است. هرچند رفتار خریدار همواره میل به ارزان ترین پیشنهاد دارد اما تجربه ثابت کرده هنگامی که کسب و کارها با قیمت های اصطلاحا افسانه ای مواجه اند و انتظار معجزه از شرکت مجری طراحی سایت دارند؛ در واقع هیچگاه معجره ای در کار نخواهد بود.

علت قیمت پایین آن ها به کار گرفتن افرادی در پروژه است که عموما کارشناسانی بی تجربه هستند. علاوه بر این برخلاف روال موجود در بهترین شرکت طراحی سایت بسیاری از خدماتی که مشتری انتظار دریافت آن ها را دارد، ارائه نشده و انتظارات مشتری هیچگاه برآورده نمی شود. در نتیجه حاصل امر پروژه ای ست که به طور ناقص انجام گرفته و در ادامه هزینه های بیش تری به دنبال خواهد داشت. در این زمینه در سری مقالات برآورد هزینه طراحی سایت به تفصیل صحبت شده است.

به عنوان مثال برای طراحی رابط کاربری هنگامی که طراح سایت چند قالب محدود به مشتری خود ارائه کرده و از وی می خواهد از بین آن ها یک قالب را انتخاب کند؛ این بدان معناست که قالب توسط وی طراحی نشده است. و از قالب های عموما آلوده که در فضای اینترنت به طور رایگان موجود است استفاده می شود. در چنین حالتی کیفیت کار و نتیجه نهایی به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایت طراحی شده توسط یک شرکت طراحی سایت خوب نمی باشد.

از دلایل دیگر که شرکت مجری طراحی سایت با عنوان بهترین شرکت طراحی سایت از قالب های آماده استفاده نمی کند سورس نامناسب آن ها برای سئو است. باید توجه داشت آنچه به طور رایگان و از منبع نامشخص دریافت شده قابلیت گارانتی شدن را نداشته و در ادامه برای اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو نامناسب است. بنابراین در ادامه کسب و کار را با هزینه بالاتری مواجه می سازد.

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی ست که در ابتدا با برگزاری جلسات مشاوره نیاز کسب و کار هدف را آنالیز کرده و طبق نظرات متخصصان، اصول زیباشناسی، روانشناسی مخاطب و سلیقه ی مشتریان  یک فالب را تماما از بالا تا پایین به طور اختصاصی طراحی کند. سپس کدنویسی قالب طراحی شده بر روی PHP  و پس از آن HTML انجام شده و پس از اجرا به مشتری تحویل داده شود.

کسب و کارها می توانند در تماس با واحد مشاوره شرکت فراکارانت، مشاوره رایگان اولیه برای پروژه طراحی سایت خود دریافت نموده و پس از دریافت پروپوزال متناسب با نیازها و سرمایه خود جهت برگزاری جلسات طراحی سایت زمان اختصاصی خود را داشته باشند. شرکت فراکارانت در گام بعدی پس از تحویل سایت نیز دارندگان وب سایت را تنها نگذاشته و خدماتی همچون جلسات آموزشی نحوه کار با وب سایت و امکان اعمال تغییرات در یک بازه زمانی مشخص را ارائه می کند. علاوه براین یک شرکت طراحی سایت خوب پس از پایان طراحی سایت خدمات گسترده ای در قالب خدمات نگهداری وب سایت ارائه می کند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت
بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده
بخش سوم : تنوع در حوزه فعالیت مشتریان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش سوم : تنوع در حوزه فعالیت مشتریان

یکی دیگر از معیارها برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تنوع و تعدد در حوزه فعالیت کسب و کارهایی ست که برایطراحی سایت به آن مراجعه می کنند. تشخیص این امر با یک نگاه اجمالی به رزومه و نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت قابل تشخیص است.

چنانچه در مجموعه نمونه کارها یک نوع خاص از کسب و کار به عنوان مثال آژانس هواپیمایی بیش تر مشاهده شود، تنوع مورد نظر وجود ندارد. هرچند تمرکز بر برخی حوزه ها شاید تا حدودی باعث بالا رفتن تجربه شرکت طراحی سایت در آن زمینه شود اما پس از مدتی کار در زمینه ی مشابه و استفاده از روش های تکرارپذیر خلاقیت از بین خواهد رفت.

توصیه فراکارانت برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بررسی نمونه کارهای شرکت هاست. چنانچه مجموعه متنوعی از کسب و کارها در دایره مشتریان یک شرکت وجود داشت می توان آن را گزینه ای برای بهترین شرکت طراحی سایت و اجرای پروژه طراحی سایت خود دانست و از دانش متنوع و خلاقانه آن بهره مند شد.

همچنین ذکر این نکته ضروری ست که پروژه طراحی سایت “حل یک مسئله”  است که هدف آن پیش رفت و رشد کسب و کار می باشد. بنابراین بهترین شرکت طراحی سایت برای این منظور شرکتی ست که توانایی بالایی در حل مسئله داشته باشد. هنگامی که یک شرکت در پاسخ به درخواست طراحی سایت پروپوزال و برنامه ای متناسب با اندام آن کسب و کار ارائه می دهد و تنها به پروپوزال ها و راه حل های تکراری بسنده نمی کند می توان از آن به عنوان یک شرکت طراحی سایت خوب که معیار حل مسئله و تنوع و تناسب در راه حل را نیز داراست؛ نام برد.

البته باید توجه داشت شرکت مجری که ممکن است به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت ایران شناخته شود روزانه با تعداد  ۲۵ تا ۳۰ درخواست طراحی سایت روبروست. درخواست هایی که تعداد قابل توجهی از آن ها پروژه های نسبتا کوچکی محسوب می شوند که نیاز به صرفه جویی در زمان و هزینه دارند. بنابراین شرکت طراحی سایت تهیه پیشنهاد را در بازه زمانی محدودی انجام می دهد. اما همانطور که گفته شد چنین شرکتی به دلیل توانایی بالا در حل مسئله و تنوع مشتریان، پروپوزالی به مراتب بهتر، اصولی تر، و به صرفه تر از سایر شرکت ها ارائه می دهد.

بنابراین باید پروپوزال ارائه شده را متناسب با مدت زمانی که شرکت صرف ارائه آن کرده است مورد بررسی قرار داد. همچنین هنگامی که از تناسب پروپوال ارائه شده با قامت کسب و کار هدف صحبت می شود منظور رعایت نکاتی شامل موارد زیر است:

امکان طراحی قالب اختصاصی کسب و کار، انجام مشاوره اختصاصی ویژه کسب و کار، پاسخ به درخواست های خاص و نگرش های متفاوت، امکان بهره مندی از مشاورین با تجربه، تسلط به انواع کسب و کارها.

شرکت مهندسین فراکارانت از آغاز فعالیت خود تا به امروز افتخار داشته با بهترین های تمامی حوزه های کسب و کار در زمینه طراحی سایت و ارائه سایر خدمات فضای مجازی همکاری داشته باشد. علاوه بر آن طیف وسیع و متنوعی از پروپوزال ها و قراردادهای طراحی سایت برای کسب و کارهای متفاوت در اندازه های مختلف را در رزومه دارد. برای آشنایی بیش تر با این موارد به بخش نمونه کارها مراجعه نمائید. هم چنین برای دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در ارتباط باشید.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

بخش چهارم : نحوه برآورد هزینه ها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده

از دیگر شاخصه هایی که می توان براساس آن بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کرد، میزان به روز بودن فناوری ها و پلتفرم هایی ست که در طراحی سایت و سایر خدمات نگهداری سایت خود به کار می برد.

ذکر این نکته ضروری ست که بهترین شرکت طراحی سایت به میزانی از دانش حرفه ای دست یافته است که حتی در میزان به روز بودن فناوری ها نیز تعادل برقرار می کند. چنانچه یک فناوری به محض ورود به بازار مورد استفاده قرار گیرد امکان آنکه تعداد متخصصان کم تری قادر به کار کردن با آن باشند بسیار وجود دارد. همچنین ممکن است به تدریج  باگ ها و اشکالات احتمالی موجود در آن کشف شود.

در نتیجه توصیه فرکارانت به کسب و کارهایی که به دنبال یافتن بهترین شرکت طراحی سایت هستند توجه به این نکته است که شرکت ها تا چه حد از فناوری های به روز و در عین حال همگانی استفاده می کنند.

گاهی برخی شرکت ها در طراحی سایت از پلتفرم های اختصاصی خود استفاده می کنند. وبه این دلیل خود را بهترین شرکت طراحی سایت می نامند. باید توجه داشت برای آنکه استفاده از یک پلتفرم اختصاصی توجیه اقتصادی داشته باشد حداقل نیاز به تعداد انتشار بیش از ۳۰  تا ۴۰ هزار مرتبه دارد. در این صورت است که شرکت مذکور می تواند با توجه به تعداد و نیاز مشتریان پیوستگی کار بر روی آن را حفظ کرده و یک تیم متخصص برای بروزرسانی هایی بعدی به آن اختصاص دهد. اما از آنجایی که معمولا تعداد مشتریان بسیار کم است، از نظر اقتصادی احتمال رقابت با  یک مجموعه نرم افزار کاملا بروز و قوی همچون وردپرس بسیار پایین خواهد بود.

تیم های طراحی سایت و برنامه نویسی وب در آتلیه های طراحی سایت شرکت مهندسین فراکارانت تمامی امکانات به روز را پس از بررسی و عبور از مراحل اشکال یابی در فاصله زمانی مناسبی پس از انتشار در لیست منابع خود گنجانده و به کار می برند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خدمات طراحی سایت و سایر خدمات فضای مجازی با واحد مشاورهفراکارانت تماس بگیرید.

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت

در میان شاخص های متنوع جهت ارزیابی یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت مدت زمان سابقه فعالیت یک شاخص ارزشمند است. زیرا یک شرکت طراحی سایت دارای سابقه طولانی مدت از نقاط آغازین فعالیت خود عبور کرده و احتمال عدم ادامه فعالیت آن در آینده بسیار پایین است. در نتیجه اعتماد به آن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که قرار است نقطه تماس (touch point) اصلی یک کسب و کار را طراحی و راه اندازی کند آسان تر خواهد بود.

همانطور که در مقالات بخش نگهداری وب سایت به تفصیل گفته شد، نگرانی اصلی کسب و کارها امکان ادامه همکاری با شرکت طراحی سایت پس از پایان فاز طراحی ست. امروزه بخش اعظمی از  مراجعات را کسب و کارهایی تشکیل می دهند که دارای وب سایت بوده و درخواست ایجاد تغییرات و بروزرسانی وب سایت خود را دارند. اغلب اوقات به دلیل عدم دسترسی به شرکت طراح سایت اولیه، طراحی دوباره یک وب سایت جدید نسبت به کار بر روی وب سایت موجود توجیه اقتصادی بیش تری برای آنان دارد.

باید توجه کرد یک وب سایت همانند یک موجود زنده و پویا برای ادامه رشد و بالندگی خود و حضور در صفحات اول گوگل به یک تیم طراح نیاز دارد که از ابتدا به عنوان حامی در کنار دارندگان سایت حضور داشته و در ادامه نیز سایر خدمات نگهداری وب سایت را ارائه دهد. کسب و کارها با انعقاد قرارداد طراحی سایت و دریافت خدمات نگهداری وب سایت از یک شرکت معتبر با سابقه طولانی می توانند از این امر که پروژه خود را به بهترین شرکت طراحی سایت سپرده اند و تا سالیان سال  از خدمات و مزایای آن بهره مندند اطمینان خاطر یابند.

علاوه بر این شرکت طراحی سایت خوب با سابقه طولانی به طور درون سازمانی به مرحله ای از نظم و انسجام رسیده است که تمامی فرآیندها و عملکردها درآن کاملا شفاف و مشخص است. در واقع بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی ست که در آن روند اجرای یک پروژه پس از فازبندی در واحدهای مختلف آغاز شده و واحد کنترل پروژه نیز بر این روند نظارت دقیق داشته باشد. در این صورت مشتریان نگران عدم شفافیت در مسیر اجرا نیستند.

شرکت طراحی سایت خوب بهینه ترین و به صرفه ترین مسیر ممکن را انتخاب کرده و مشتریان خود را در جریان کامل روند اجرای پروژه و وضعیت فعلی آن ها در آن مسیر قرار می دهد. حال آنکه یک شرکت با سابقه کمتر در روند انجام کار خود به روش درست و بهینه نرسیده و مشتریان را با علامت سوال های بسیار و ابهامات فراوان رها می کند.

از دیگر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب تنوع زمینه های فعالیت ناشی از سال ها فعالیت است. یک مجموعه در طی سالیان در هر پروژه با مسائل و نکات جدیدی روبرو می شود. این تجربیات شرکت را به بهترین شرکت طراحی سایت تبدیل می کند که در آن احتمال رخدادهای متوقف کننده پروژه به صفر می رسد. در واقع عنصر تجربه و پختگی شرکت باعث می شود سرویس های به صرفه تر که به صلاح کسب و کار مشتریان است را برای آنها پیش بینی کند.

همچنین ناشی از تجربه کسب شده در طی سالیان، مواردی چون مشتری مداری، توجه به حقوق مشتری، اجرای سرویس ها با کیفیت واقعی از حالت شعاری خارج شده و جنبه علمی و عملی پیدا می کند. برای بهترین شرکت طراحی سایت با سابقه طولانی مدت حفظ یک مشتری از جذب مشتریان جدید اهمیت بیش تری پیدا می کند. شرکتی که در طی سالیان به چنین نتیجه ای رسیده؛ رعایت حقوق مشتری برای آن به یک اصل عینی بدل شده است. دیده می شود که در مجموعه های جدید و نوپا تصمیماتی گرفته می شود که چندان مشتری مدارانه نبوده و در واقع تلاشی برای ثبیت موقعیت خود شرکت است. بنابراین میزان اهمیت تجربه و سابقه در انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب بسیار موثر است.

در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید توجه کرد میزان سابقه محدود به ۵ یا ۱۰ سال بوده و یا شرکت مذکور دارای سابقه نزدیک به ۲۰ سال است. البته ذکر این نکته ضروری ست که برخی شرکت ها با سابقه ۱۵ تا ۲۰ ساله ماهیت پیمانکاری برای برخی شرکت های دولتی دارند. هرچند این میزان سابقه نیز در مقابل شرکتی با سابقه کمتر قابل قبول است اما ترجیح اصلی برای انتخاب شرکت طراحی سایت خوب، سابقه به همراه تنوع در کار، تنوع در تجربه و تنوع در رخداد است. بنابراین شرکت پرسابقه با مجموعه سوابق متنوع بهترین شرکت طراحی سایت برای واگذاری پروژه است.

شرکت مهندسین فراکارانت افتخار داشته است از سال ۱۳۷۷ و در روزهای آغازین ورود ارتباطات اینترنتی به ایران فعالیت خود را آغاز کند. در ابتدا و به دلیل کمتر توسعه یافتگی زیرساخت ها، این خدمات به مشتریان دولتی که انگیزه و علل بیشتری جهت طراحی سایت داشته اند ارائه شده است. در طی این سال ها نیز با ارائه خدمات متنوع، تولید نرم افزارهای مدیریت محتوا و گسترش واحد طراحی و برنامه نویسی وب خود همواره سعی کرده در بالای لیست انتخاب مشتریان باقی بماند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سایر خدمات فضای مجازی با واحد مشاوره فراکارانتتماس بگیرید.

بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

یک وب سایت پس از پایان مرحله طراحی سایت و بارگذاری همواره در معرض خطرات تهاجمی قرار خواهد داشت. از این رو خدمات امنیت وب سایت که در گروه خدمات نگهداری وب سایت قرار می گیرند بسیار حائز اهمیت است.

هر وب سایت  با توجه به کابرد خود از درجات امنیتی مختلفی برخوردار است. به عنوان مثال وب سایت یک بانک نیاز به درجه بالایی از امنیت دارد. خدمات امنیت وب سایت شامل چندین بخش است.

بخش اول امن سازی فضای هاست و میزبانی ست؛ به طوری که نوع و میزان دسترسی ها و فعالیت های فضای هاست و میزبانی کاملا مشخص می گردد.

بخش دوم تنظیمات استاندارد و مشخصی ست که باید بر روی پایگاه داده ی وب سایت اعمال گردد. باید توجه داشت یک وب سایت بدون این تنظیمات نیز عملکرد صحیح خود را خواهد داشت. اما  در این صورت مهاجمین به راحتی امکان نفوذ و استفاده از منابع را می یابند. این تنظیمات امنیتی به سخت سازی یا مقاوم سازی معروف است.

اقدامات امنیتی برخلاف سایر خدمات نگهداری سایت عموما یک بار صورت می گیرد و در مقاطع زمانی مختلف با توجه به استاندارهای جدید مورد بررسی قرار گرفته  و در صورت نیاز بروزرسانی می شوند.

بخش سوم امنیت وب سایت مربوط به رفتار راهبر سایت است که تا چه حد از گذرواژه های خود حفاظت کند. تیم طراحی سایت فراکارانت این قبیل مسائل مربوط به امنیت وب سایت را در جلسات آموزشی و پس از پایان فاز طراحی به فرد نماینده دارنده سایت کاملا آموزش می دهد.

خدمات نگهداری وب سایت شامل انواع مختلفی ست که آگاهی و استفاده از آن ها برای تمام دارندگان سایت ضروری ست. جهت آشنایی کامل به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمائید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت
بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت
بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت
بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی
بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت
بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا

امروزه اهمیت  موضوع بروزآوری محتوا در دنیای دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. آنچه یک کسب و کار را از سایر رقبا متمایز می کند محتوایی ست که در اختیار مخاطبان خود  قرار می دهد. موضوع بروزآوری محتوا شامل دو بخش مهم است. بخش اول تولید محتواست که در مباحث دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار می گیرد. و بخش دوم بروزآوری محتواست که از جمله خدمات نگهداری وب سایت می باشد.

در سازمان ها دو روش برای تولید محتوا به کار گرفته می شود. در روش اول یک تیم حرفه ای تولید محتوا وجود دارد که این امر را برعهده می گیرد. و در روش دوم تولید محتوا توسط یک تیم درون سازمانی انجام می شود که راهنمایی ها و استراتژی های لازم را از متخصصین بازاریابی در حوزه محتوا و برندینگ دریافت می کند.

موضوع این مقاله بروزآوری محتوا از منظر درج و قرار دادن محتوای تولید شده بر روی وب سایت می باشد. همانطور که در مقاله معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی گفته شد این امر نیز به دو روش درون سازمانی و برون سپاری صورت می گیرد. بعضا دیده شده که سازمان ها بروزآوری محتوا را با فرض آسان و سریع بودن به یکی از افراد خود محول می کنند. تجربه نشان داده فردی که وظایف دیگری علاوه بر بروزآوری محتوا دارد قادر نیست این کار را به طور صحیح و در زمان بندی های موردنظر به انجام رساند.

مرحله بروزآوری محتوا بلافاصله پس از تحویل سایت توسط شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت آغاز می شود. از لحظه بارگذاری سایت هر ثانیه به مثابه فرصتی ست که می تواند باعث رشد وب سایت و کسب و کار شود. از دست دادن این فرصت ها توسط فردی که امر بروزآوری محتوا جزء وظایف فرعی وی محسوب می شود قابل جبران نخواهد بود.

بسیار دیده شده سازمان هایی که در جلسات آموزشی پس از طراحی سایت و با فراگرفتن فرآیندهای فنی بروزآوری محتوا مصمم اند تا در یک برنامه مشخص و مدون کار بروزآوری محتوا را خود انجام دهند. اما آنچه در ادامه مشاهده می شود وب سایتی ست که مدت هاست محتوای آن بروز نشده و اجرای منظم بروآوری محتوا توسط افرادی که دل مشغولی ها و وظایف دیگری برعهده دارند به آینده موکول می شود. علاوه بر این کنترل انجام صحیح و به موقع روند بروزآوری محتوا که به صورت درون سازمانی انجام می گیرد توسط سرپرست یا مدیریت بخش، برای وی بسیار زمان بر خواهد بود.

اهمیت بروزآوری محتوا و تاثیرات آن بر رشد کسب و کارها به قدری بالاست که متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال یک پارادایم مشخص به نام “پارادایم بازاریابی محتوا” را عنوان می کنند. در درون آن نیز یک پارادایم مختص محتوای ویدئویی با نام “پارادایم بازاریابی ویدئویی” مطرح می شود.

با توجه به درجه اهمیت بروزآوری محتوا در موفقیت سازمان ها و کسب و کارها، بهترین روش برای این امر استفاده از خدمات بروزآوری محتوا ست که یک شرکت معتبر طراحی سایت به همراه سایر خدمات نگهداری وب سایت خود ارائه می دهد. این خدمات در شرکت فراکارانت و در مجموعه کاملی از خدمات نگهداری وب سایت توسط تیم های حرفه ای ارائه می گردد.

جهت آشنایی با سایر خدمات نگهداری سایت به دیگر بخش های این مجموعه مقالات مراجعه کنید. هم چنین جهت دریافتمشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیانی سایت و بروزآوری محتوا با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایتبخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنیبخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

وجود خدماتی که افزودن امکانات عملکردی جدید به وب سایت را پس از پایان طراحی سایت فراهم سازد؛ بسیار ضروری ست. یک شرکت معتبر طراحی سایت این امکان را به عنوان بخشی از خدمات نگهداری وب سایت و هنگام انعقاد قرارداد طراحی سایت ارائه می دهد.

برخی مشتاقند تمامی امکانات در ابتدا و در فاز مطالعات طراحی سایت به طور کامل پیش بینی و در ادامه اجرا شود. پرسشی که ممکن است ذهن این افراد را به خود مشغول نماید این است که چرا تمام امکانات درابتدا پیش بینی نشده و در طراحی سایت گنجانده نشود؟ چه نیازی به دریافت خدمات نگهداری وب سایت برای این امر وجود دارد؟

تیم فراکارانت به کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می دهد پروژه طراحی سایت خود را به روش فازبندی و اجرای گام به گام مراحل انجام دهند. این امر مزایای بسیاری نسبت به پیش بینی تمام امکانات در ابتدا و عدم فازبندی دارد؛ که از جمله مهم ترین آن ها کاهش هزینه طراحی سایت و تعرفه پشتیبانی سایت می باشد. در مقاله برآورد هزینه طراحی سایت به روش فازبندی به طور کامل در این زمینه صحبت شده است. هم چنین در ادامه سایر دلایل ضرورت این بخش از خدمات نگهداری وب سایت بررسی می شود.

در گذر زمان و با توسعه یک کسب و کار ممکن است امکاناتی که در ابتدا پیش بینی شده چندان جذابیت گذشته را نداشته باشد و از ارزش اولیه آن ها کاسته شود. در این زمان دارنده وب سایت و تیم طراحی سایت با هم فکری به دنبال ایجاد امکانات جدید هستد تا نیروی تازه ای به فضای دیجیتال کسب و کار ترزیق نمایند.

علاوه بر این کسب و کارهای موفق شاید بیش از دیگران نیازمند افزودن امکانات جدید به وب سایت خود باشند تا در صدر رقابت باقی مانده و بتوانند ایده های جدید خود را به جامعه هدف انتقال دهند. به عنوان نمونه می توان سرویس های ارائه خدمات آنلاین (تاکسی، خرید و…) را نام برد که هر روزه امکانات جدیدی به وب سایت خود می افزایند. امکاناتی که در ابتدا برنامه ای برای ارائه آن ها نداشته و در ادامه مسیر و با مشاهده ی نیازمندی های جامعه به اهداف کسب و کار خود افزوده اند. هم چنین ممکن است در ابتدا و براساس استراتژی ها و برنامه ریزی های سازمان، سرمایه و زیرساختی جهت ارائه آن امکانات و خدمات در نظر گرفته نشده باشد.

علاوه بر این دانش یک کسب و کار در طول زمان ثابت نمانده و افزایش می یابد. بسیار دیده شده که کسب و کارهای نوپا که اغلب صاحبان آن ها جزء جامعه جوان و مشغول به تحصیلات دانشگاهی هستند در ابتدا سرمایه کمتری جهت طراحی سایت داشته و در ادامه با رونق گرفتن کسب و کار و بازگشت سرمایه به دنبال توسعه آن هستند. بنابراین وجود یک بخش در خدمات نگهداری وب سایت که بتوان با استفاده از آن با خیال آسوده سفارش افزودن یک امکان جدید به امکانات عملکردی وب سایت را داشت بسیار ضروری ست.

این گونه خدمات زمانی کارآمد و نتیجه بخش است که در طول زمان و به صورت پیوسته انجام گیرد. کسب و کاری را در نظر بگیرید که پروژه طراحی سایت خود را به شرکت یا افرادی سپرده که این گونه خدمات نگهداری سایت را ارائه نمی دهند. پس از مدتی این کسب و کار بر حسب نیاز و طبق دلایل فوق تقاضای افزودن یک امکان جدید به وب سایت خود را دارد.

در این حالت کسب و کار مذکور چگونه می تواند با تیم طراحی سایت خود ارتباط برقرار کند. چنانچه فردی که طراحی سایت را برعهده داشته است؛ در حال حاضر جذب یک شرکت معتبر شده و در مسیر درست ارائه خدمات قرار گرفته باشد (اتفاقی که بسیار رایج است) دیگر امکان ارائه خدمات به آن کسب و کار را ندارد. در غیر این صورت نیز تضمینی برای ارائه خدمات از سمت آن فرد وجود ندارد. چنانچه طراحی سایت توسط شرکت های مبتدی صورت گرفته باشد چه تضمینی بر ادامه فعالیت آن ها در آینده و هنگام نیاز کسب و کار، وجود دارد. و آیا آن ها نیز خدمات مورد نظر را ارائه خواهند داد یا خیر.

در صورتی که امکان برقراری ارتباط با افراد قبلی جهت دریافت خدمات نگهداری وب سایت وجود نداشته باشد و یا نتوان با آن ها در این زمینه به توافق رسید؛ آیا دسترسی به یک تیم طراحی سایت جدید که این خدمات را با کیفیت مناسب ارائه دهد و حاضر شود بر روی وب سایت طراحی شده توسط دیگران کار کند آسان است.

می توان نتیجه گرفت عدم وجود این بخش از خدمات نگهداری وب سایت فشارها و نگرانی های بسیاری بر صاحبان کسب و کار وارد کرده و تلاش برای حل این مشکل دردسرها و صرف هزینه و زمان بسیاری به دنبال خواهد داشت. تلاش هایی که ممکن است هرگز به نتیجه نرسد.

ضروری ست یک کسب و کار برای تضمین موفقیت خود قرارداد طراحی سایت و نگهداری وب سایت را با یک شرکت معتبر طراحی سایت منعقد سازد تا سالیان سال از حضور آن در بازار کار و امکان ادامه همکاری اطمینان خاطر داشته باشد. در این صورت هر زمانی که نیاز به افزودن امکان جدیدی به مجموعه امکانات عملکردی موجود در وب سایت خود را داشته باشد؛ از واحد طراحی سایت و تیم پشتیبان سایت مشاوره دریافت کرده و این گونه درخواست ها در کم ترین زمان ممکن و با صرف کم ترین هزینه به مرحله اجرا خواهد رسید.

خدمات نگهداری وب سایت انواع بسیاری دارد که وجود هر یک برای موفقیت یک کسب و کار در طول زمان بسیار ضروری است. جهت آشنایی کامل با سایر خدمات نگهداری سایت به سایر بخش های این سری مقالات مراجعه نمائید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع ار تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

یکی دیگر از خدمات نگهداری وب سایت خدمات پشتیانی تلفنی است. این خدمات جهت برقراری ارتباط موثر دارنده وب سایت و به طور مشخص نماینده خریدار با پشتیبان فنی سایت می باشد.

سازمان ها کار بروزآوری محتوای وب سایت را به یکی از دو روش درون سازمانی و یا برون سپاری انجام می دهند. در مواردی که بروزآوری محتوا به روش درون سازمانی انجام می گیرد؛ یک شخص در سازمان انجام این امر را برعهده دارد. در خصوص مزایا و معایب هر یک از این دو روش در بخش دیگری از همین سری مقالات و تحت عنوان بروزآوری محتوای سایت به تفصیل صحبت شده است.

تیم فراکارانت ویدئوهای آموزشی متعددی در خصوص نحوه بروزآوری محتوا و کار با پنل وب سایت در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. علاوه بر این پس از پایان مرحله طراحی سایت و هنگام تحویل آن در جلسات آموزشی، نحوه کار با پنل وب سایت و قرار دادن محتوا به طور کامل به فرد نماینده دارنده سایت آموزش داده می شود.

عملکردها و امکانات بخش های مختلف سایت گاهی به قدری متنوع است و در دفعات نسبتا کم تری مورد استفاده قرار می گیرد که به حافظه سپردن نحوه کار با تک تک آن ها برای مدت زمان طولانی کار دشواری ست. از این رو اغلب مشتریان طراحی سایت جهت اطمینان خاطر خود متقاضی دریافت پشتیبانی تلفنی از مجموعه خدمات نگهداری وب سایتمی باشند.

 

بسیار مشاهده شده که فرد نماینده در جلسات آموزشی به خوبی با پنل سایت آشنا شده و در کار عملی با آن نیز مشکلی ندارد اما در ادامه با بوجود آمدن یک وقفه کوتاه، هنگام درج محتوا بر روی سایت با مشکلات و پرسش هایی روبرو می شود. در این صورت به جای اتلاف زمان جهت رفع مشکل و تلاش برای پیداکردن راه حل، در یک تماس تلفنی با متخصصین تیم ارائه دهنده طراحی سایت پاسخ تمام سوالات خود را بسیار سریع تر از پشتیبان فنی وب سایت دریافت خواهد کرد. به این ترتیب تمام زمان فرد نماینده در اختیار سازمان خود بوده و به منظور بررسی اموری که قاعدتا تخصصی در آن زمینه ندارد به هدر نخواهد رفت.

علاوه بر این نگهداری وب سایت شامل خدمات متنوع دیگری نیز می باشد که در سهولت روند استفاده از آن بسیار تاثیر گذار است. خدماتی همچون بروزآوری وب سایت  و تامین امنیت وب سایت که در سایر بخش های این سری از مقالات به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند.

جهت آشنایی کامل با سایر خدمات نگهداری وب سایت به دیگر بخش های این سری مقالات مراجعه نمائید. هم چنین جهت اطلاع از تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت در ارتباط باشید.

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایتبخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت
بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا
بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت

یکی دیگر از مهم ترین خدمات نگهداری وب سایت، بروزآوری وب سایت است. همانطور که می دانیم نرم افزارهای وب سایت به دو دسته هسته و پوسته تقسیم می شود.

هسته وب سایت نرم افزارها و یا  پلاگین های سمت سرور است که بک اند نامیده می شود. پوسته وب سایت نیز نرم افزارها و  پلاگین های سمت کاربر است که به رابط کاربری یا فرانت اند معروف است. بروزآوری وب سایت شامل هر دو بخش می شود.

مرحله بروزآوری وب سایت از لحظه بارگذاری آن آغاز می شود. همانطور که در مقاله انواع خدمات نگهداری وب سایتگفته شد؛ وب سایت ها مانند سایر نرم افزارها قابلیت آپدیت خودکار نداشته و فرآیند بروزرسانی باید توسط  فرد وبمستر نگه دارنده وب سایت انجام گیرد.


دلایل اهمیت خدمات بروزرسانی شامل موارد زیر می باشد:

دلیل اول بهبود عملکرد امکاناتی ست که در حال حاضر در نرم افزار وب سایت به کار گرفته شده است. عموما بررسی های تیم تحقیق و توسعه منجر به تولید ورژن های جدیدی می شود که در زمینه های مختلف، عملکرد وب سایت را بطور چشم گیری بهبود می بخشد. به عنوان مثال سرعت عملکرد بخش های مختلف را افزایش داده و یا میزان استفاده از حافظه و یا پردازنده را کاهش می دهد.

دلیل دوم جهت برطرف سازی مشکلات احتمالی موجود و باگ های نرم افزار وب سایت  چه در سمت سرور و چه در سمت کاربر می باشد.

از دیگر دلایل اهمیت بروزآوری وب سایت حل مشکلات و حفره های امنیتی ست. ممکن است در گذر زمان و به مرور تعدادی حفره ی امنیتی کشف شود که به مهاجم اجازه نفوذ و اشغال منابع وب سایت را بدهد. در نتیجه بروزآوری به جهت بالا بردن امنیت وب سایت نیز ضروری ست.

فرآیند بروزآوری وب سایت یک عملیات کاملا تخصصی ست که باید توسط تیم پشتیبانی فنی وب سایت در بازه های زمانی مشخص انجام پذیرد. فرد وبمستر یا راهبر سایت که عموما با نام پشتیبان سایت شناخته می شود باید در ابتدا تاریخچه بروزآوری های صورت گرفته را مورد مطالعه قرار داده و دلایل آن ها را بررسی نماید. هم چنین پکیج بروزآوری های ارائه شده توسط تیم توسعه  را که “بسته آپدیت” نامیده می شود؛ مورد بررسی قرار می دهد. با حصول اطمینان از انجام بروز رسانی و صحت عملکرد “بسته آپدیت “، ابتدا اقدام به بک آپ گیری از سایت می کند.

مرحله بک آپ گیری که از طریق هاست امکان پذیر است در فرآیند بروزآوری وب سایت بسیار حائز اهمیت است. زیرا در این صورت یک نسخه مطمئن و پایدار تولید می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل همواره امکان بازگشت به نسخه پایدار قبلی وجود داشته باشد و اطلاعات از بین نرود. سپس عملیات بروزرسانی صورت می گیرد. پس از آن تمامی عملکردها بررسی می شود تا از کارکرد صحیح تمامی بخش ها اطمینان حال گردد. در این لحظه عملیات بروزرسانی نرم افزار وب سایت انجام شده است.

باید توجه داشت در صورت عدم بروزآوری وب سایت نه تنها مشکلات احتمالی برطرف نشده و عملکردها بهبود نمی یاید بلکه نرم افزار وب سایت از حالت بروز خارج شده و به یک نرم افزار از رده خارج تبدیل می شود. به طوری که در آینده ادامه کار با آن وب سایت به قدری مشکل می شود که نگهداری و بروزرسانی آن دشوار و هزینه بر بوده و طراحی وب سایت جدید توجیه اقتصادی بیش تری نسبت به ادامه کار با وب سایت موجود خواهد داشت.

خدمات نگهداری وب سایت شامل بخش ها و انواع بسیاری ست. جهت آشنایی با هر یک به سایر بخش های این سری مقالات مراجعه نمائید.

هم چنین جهت آگاهی از تعرفه پشتیبانی سایت و دریافت مشاوره با فراکارانت در ارتباط باشید.

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنیبخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایتبخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوابخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet

نگهداری وب سایت

بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت

گارانتی از جمله مهم ترین خدمات نگهداری سایت است که شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت موظف است به مشتریان خود ارائه دهد. یک شرکت معتبر طراحی سایت در زمان عقد قرارداد طراحی سایت خدمات گارانتی با مدت زمان مشخص (معمولا یک سال) را نیز به بندهای  آن می افزاید. باید توجه داشت خدمات ارائه شده در فاز طراحی سایتشامل دو بخش است. بخش اول شامل نرم افزارها و پلاگین هایی است که از دیگر منابع مورد استفاده قرار گرفته است. و بخش دوم طراحی هایی است که توسط تیم طراح صورت پذیرفته است.

یک تیم حرفه ای طراحی سایت پلاگین ها و خدماتی برمی گزیند که دارای بروزآوری مرتب بوده و باعث قطع شدن زنجیره بروزآوری وب سایت نمی شود. بنابراین صحت این بخش تضمین شده است و گارانتی شامل آن نمی شود.

موضوع اصلی گارانتی در خدمات نگهداری سایت بخش دوم خدمات طراحی سایت می باشد. به این صورت که با پایان فاز طراحی، نسخه ی تحویل داده شده به عنوان یک نسخه شاهد در نظر گرفته می شود. چنانچه پس از آن وب سایت در هر بخشی دچار خطا شود، دارنده وب سایت می تواند به صورت تلفنی و یا ارسال تیکت موارد را اطلاع دهد. در این مرحله تیم پشتیبانی فنی وب سایت با بررسی نسخه شاهد، اعلام می دارد این خطا در آن نسخه وجود دارد یا خیر. در صورت وجود خطا شرکت مجری موظف به اصلاح و بهبود وضعیت می باشد. اما چنانچه این خطا در آن نسخه وجود نداشته باشد و به دلایل دیگری همچون گذر زمان و عدم بروزرسانی وب سایت رخ داده باشد مشمول گارانتی نخواهد بود.
همچنین ممکن است در گذر زمان برخی روش های طراحی سایت که در زمان انجام فاز طراحی مرسوم بوده و مورد استفاده قرار گرفته است توسط کلیه سیستم ها منسوخ شده و در عملکرد خود دچار مشکل شوند. گارانتی شامل چنین مواردی نیز نمی شود.
برخی به اشتباه مواردی چون پشتیبانی تلفنی وب سایت، تغییر برخی عملکردها و یا افزودن عملکرد و امکانات جدید را جزئی از خدمات گارانتی وب سایت می دانند. در صورتی که این موارد کاملا از هم مجزا بوده و ضروری ست انواع خدمات نگهداری وب سایت از یکدیگر تفکیک شوند. پشتیبانی تلفنی و افزودن عملکرد جدید از سایر خدمات نگهداری سایت است که در سایر بخش های مقالات به تفصیل در مورد آن ها صحبت شده است.
در خصوص اعمال تغییرات نیز ذکر این نکته ضروری ست که تیم طراحی سایت فراکارانت این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا در یک مهلت ۳۰ روزه پس از تحویل سایت تغییرات مورد نظر خود را که در راستای بهبود پروژه است جهت اعمال در وب سایت تحویل داده شده اعلام نمایند.

جهت اطلاع دقیق از سایر خدمات نگهداری وب سایت و تعرفه پشتیبانی سایت به سایر بخش های این مجموعه از مقالات مراجعه نمائید. همچنین می توانید با تیم مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karait farakaranet